Najnowsze Wpisy

Milosc jak trudno ja zdobyc... Komentarze (2)
23. grudnia 2004 18:21:00
linkologia.pl spis.pl

Kochac to nie znaczy tylko wzychac

     ,marzyc

Kochac to nie znaczy wiecznie o kims

      snic,

Kochac to znaczy komus zawierzyc,

Kochac to znaczy dla kogos Zyc!!!

 

Jeju...fajnie jest miec dla kogo zyc :]...

Swieta w koncu sie doczekalam :] wolne...

Moze nie do konca ,niestety (jade na turniej 27-30 tragedia).

Sylwester...niewiem..pewnie zostane w domu a moglam isc do kumpeli..ehh...

 

dluga : :

Hmm?? Komentarze (0)
16. grudnia 2004 20:40:00
linkologia.pl spis.pl

A wiec tak... heh.. hmm..jak tu zacząć...moze tak: Mam na imie Kaśka i jestem yy no to niewazne :] Mam 16 lat i hmm i no niewiem co jeszcze w każdym razie wszytko wyjdzie w trakcie pisania tego bloga :). Staram sie wasnie znaleźć jakis fajny szablon, narazie będzie taki w sumie to nie najgorszy...Prawda? Jak byście mogli to napiszcie mi lnki do fajnych stron z szablonami z gory dzeki:* Dobra to ja koncze bo rodzice zaczynaja sie czepiac..

dluga : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

grzesiu | damianphotoblog | hiphopka | karramba | smilla | Mailing